Ar Jums patinka šis receptukų tinklaraštis?

2014 m. vasario 25 d., antradienis

Kokosinis varškės tortas

Reikės:

Biskvitui:
4 kiaušiniai;
160 g miltų;
140 g cukraus;
1 a.š. kepimo miltelių.

Kiaušinius gerai išplakame, pilame cukrų, išplakame. Atskirame inde sumaišome miltus su kepimo milteliais ir po truputį supilame į tešlą.
Aš visada kepu tris atskirus biskvitus. Pilu trečdalį tešlos ant kepimo popieriaus apibrėžtos torto formos trafareto ir iškepu. Taip darau tris kartus. Kepu apie 8-10min 180C įkaitintoje orkaitėje.

Kremas:

400 g kokoso pieno;
500 g trintos varškės (naudojau President);
100 g kokosinio sirupo;
100 g cukraus;
3 a.š. želatinos.

Kokoso pieną išmaišyti su cukrumi ir sirupu. Želatiną ištirpiname nedideliame kiekyje vandens (apie 50ml) ir supilame į kremo masę.

Torto surinkimas:
Į dugną dedame pirmą biskvitą, sulaistome sirupu (sulaistymui naudojau saldintą vandenį su šlakeliu citrinos sulčių), pilame trečdalį kremo, dedame vėl biskvitą, sulaistome vėl kremo, tada paskutinį biskvitą, sulaistome ir supilame likusį kremą. Dedame į šaldytuvą kol sustings, aš laikiau per naktį.

Receptas iš skanaus gyvenimo blogo, tik aš kepiau biskvitus, nes labai nemėgstam kai kremo labai daug. Apie skonį: neriebus, gaivus, vaikui labai patiko (jai beveik nepatinka niekas), man - nelabai, vyrui - patiko, bet neįpatingai. Trūksta gal kažkokio cinkelio, skonio, nebent gausiai gal reiktų puošti kokiais vaisiais. Aš dėl laiko trūkumo ir naminio vartojimo nepuošiau visai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą