Ar Jums patinka šis receptukų tinklaraštis?

2016 m. gegužės 18 d., trečiadienis

Žaliasis tortas

Labai labai skanus. Gražiai spalvingai atrodo, toks pavasariškas. ir skonis puikus - ne riebus, ne per saldus. Toks superinis :-)

Reikės:
biskvitui:
100g špinatų (dėjau iš akies, tokia gausią gausią saują);
40g cukraus;
3 kiaušiniai;
3/4 stiklinės aliejaus;
2 st miltų;
2 a.š. kepimo miltelių;
vanilės žiupsnelis;
druskos žiupsnelis.

Špinatus sudėti į blenderį kartu su aliejumi, kiaušiniais ir sumalti į tyrę. Pilti į dubenį. Dėti cukrų, kepimo miltelius, miltus ir išplakti tirštą tešlą. Pilti pusę tešlos į torto formą ir iškepti. Po to pilti kitą pusę ir iškepti. Kiekvieną biskvitą perpjauti pusiau. Man gavosi 4 biskvitai.

Pertepimui:
250ml trintų braškių (aš turėjau šaldytų);
260g kondensuoto pieno;
250ml plakamos grietinėlės;
1 pakelis želė (dėjau braškinę);
1,5 v.š. želatinos;
100ml vandens.

Želė ir želatiną supyliau į puodelį, užpyliau verdančiu vandeniu (bendras tūris gavosi 150ml) ir išmaišiau. Palikau brinkintis. Po to vėl pašildžiau mikrobangų krosnelėje ir išmaišiau kol viskas ištirpo.
Trintas braškes sumaišiau su kondensuotu pienu. Atskirai išplakiau grietinėlę ir sumaišiau su braškių mase. Supyliau tirpintą želatiną ir želė masę ir gerai išplakiau. Kremą padėjau į šaldytuvą, kad masė šiek tiek apstingtų. Tada ją išplakiau mikseriu ir pertepiau biskvitus.

Torto surinkimas:
Imame pirmą biskvitą, ji sulaistome (aš laisčiau vandeniu su citrinos sultimis). Dedame kremo, tada imame vėl biskvitą, dedame kremo ir imame trečią biskvitą ir dedame likusį kremą. Ketvirtas biskvitas man netilpo jau. Likusi biskvitą sutrupinau, papuošiau torto šonus. O iš likusių trupinių įdėjusi šiek tiek pertepimo kremo sulipdžiau rutuliukus ir jais papuošiau tortą. Šiaip pastebėjau, kad tai puiki masė gaminti cake - paps'ams.

Skanaus.

6 komentarai:

  1. man labai jauciasi aliejus, ar jo ne per daug? O gal reikia kitoki naudoti.. kazkoks kartumas yra biskvite nuo aliejaus. Naudojau alyvuogiu

    AtsakytiPanaikinti
  2. alyvuogiu aliejus labai jauciasi, kartumas

    AtsakytiPanaikinti
  3. alyvuogiu aliejaus kartumas labai jauciasi man... gal reikia kita alieju naudoti ar maziau jo?

    AtsakytiPanaikinti
  4. O kokio diametro jusu kepimo forma? Nes man gavosi 2 biskvitai bet jie lb ploni ir apie pvojima jau kalba neina. (maniske 22cm)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki. O kokio diametro jusu torto forma? Nes mano 22cm, gavosi 2 biskvitai bet kalba apie ju perpjovima jau neina.

    AtsakytiPanaikinti
  6. BAndau atsakyti į visus klausimus.
    Mano torto forma nedidelė, 19 cm skersmens. Man puikiai pavyko šioje formoje iškepti biskvitus, kad gautųsi 4.
    Žinoma, kad alyvuogių aliejus jaučiasi biskvite. Jis ir salotose turi tam tikrą poskonį, o biskvite kur turėtų būti saldu skanu jis nelabai tinka. Naudokite neutralaus skonio aliejų (jeigu iš geresnių aliejų, tai puikiai tinka kokoso aliejus).

    AtsakytiPanaikinti