Ar Jums patinka šis receptukų tinklaraštis?

2015 m. birželio 29 d., pirmadienis

Vasariškas braškinis tortas

Reikės:
0,5 kg kuršėnų vyniotinio;
apie 0,4kg braškių;
3 dideli bananai;
1 indelis kondensuoto pieno;
0,9 kg kefyro;
2 pakeliai želatinos (pakelyje 6 a.š., aš žiūrėjau, kad man sustingdytų beveik du litrus skysčio);
150ml vandens ištirpinti želatiną.

Želatiną užpilame vandeniu, išbrinkiname ir ištirpiname.

Imame tortinės formą. Aš ją išklojau maistine plėvele. Supjaustome riekelėmis "Kuršėnų" vyniotinį ir puse jo išdėliojame ant dugno.

Kefyrą sumaišome su kondensuotu pienu.
Braškes supjaustome gabaliukais, bananus tai pat.

Ištirpintą želatiną pilame į kefyro masę (viskas turi būti vienodos temperatūros, kad želatina nesušoktų į gumuliukus). Kefyro masę daliname pusiau. Į vieną dalį sudedame braškes, į kitą - bananus. Braškių masę greitai pilame ant vyniotinio riekelių. Išdėliojame kitą vyniotinio pusę ant braškinio sluoksnio ir greitai pilame bananų kefyrinį sluoksnį. Masės greitai stingsta. Jeigu sustingo bananų masė - dedame trumpam į mikrobangę ir pašildome.
Tortą dedame į šaldytuvą ir laikome kol sustings. Aš laikiau per naktį, nors jis tvirtas buvo jau po poros valandų.

Puošiame pagal norą ir fantaziją. Aš išplakiau grietinėlę su cukrumi ir standikliu. Padengiau torto viršų ja, uždėjau paveikslėlį. Kraštus tai pat puošiau grietinėle.

Tortas labai skanus, gaivus, ne per saldus.

Skanaus.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą