Ar Jums patinka šis receptukų tinklaraštis?

2020 m. balandžio 29 d., trečiadienis

Grietiniečiai

Jei atvirai, tai esu bandžiusi juos kepti du kartus ir abu kartus man jie nepavyko. Pyragėliai prasižiojodavo, įdaras išbėgdavo, gaudavosi tokia makalynė... Nei grožio, nei skonio.
Tačiau akys užkliuvo už dar vieno recepto. Sukirbėjo viltis, o gal pabandyti dar kartą. Juolab, kad tos nesėkmės buvo jau keletas metų atgal. Tad gal pabandau dar kartą, jei vėl nepavyks, vėl galėsiu grietiniečius užmiršti porai metų kaip minimum.
Tad pabandžiau. Pavyko TOBULAI. Nežinau kas padėjo.. Ar receptas superinis. Ar gal įgūdžiai didesni? O gal tas slaptas ingridientas - meilė, su kuria gaminau kiekvieną pyragėlį?

Receptas:
tešlai:
260-280g miltų (miltų tiek, kad tešla minkytųsi, būtų minkšta, elastinga, nelimpanti prie rankų, bet miltų nepadauginkit, geriau visų iš karto nesudėkit);
15g cukraus (taip, aš cukraus labai mažinu, į tešlą dėti originale reikėjo 80g);
100g sviesto;
100g grietinės (dėjau 18proc riebumo);
1kaiušinis
1a.š. kepimo miltelių;
žiupsnelis druskos.

Sviestą pašildome (aš šildžiau mikrobangėje) ir sumaišiau su cukrumi. Mušame kiaušinį, dedame grietinę ir labai gerai išmaišome. Sudedame kepimo miltelius, druską ir išmaišome. Tada supyliau 100g miltų, gerai išmaišiau, kad neliktų gumuliukų. Tada dar šimtą gramų miltų supyliau, vėl gerai išmaišiau, tešla gavosi tokia tirštoka, vos maišoma. Tada supyliau 60g miltų, išmaišiau, tešla lipo prie rankų, tad įpyliau dar 20g miltų ir gerai išminkiau. Tešla visiškai nelipo prie rankų.

Įdarui:
160g varškės (naudojau iš pokelio);
20g cukraus;
40g grietinės;
vanilinio cukraus žiupsnelis;
1kiaušinio baltymas (trynį paliekame pyragėlių aptepimui);
30g miltų.

Varškę gerai išsukame su cukrumi, grietine, vanile, kiaušinio baltymu ir miltais.

Gaminame:

Imame tešlą, ją iškočiojame, su plačia stikline (aš su sriubos dubenėliu nedideliu vaikišku) išspaudžiame skritulius. Į jų vidų dedame po šaukštą varškės ir gražiai lenkiame per pusę užspaudžiant pirštu kraštus. Bet nestipriai, kad pyragėliai galėtų "prasiverti" kepant. Viršų patepame kiaušinio tryniu. Aš dar viršų pabarsčiau kokoso žiedų cukrumi.
 Kepame įkaitintoje orkaitėje apie 15min kol gražiai pagels.

Skonis puikus, išvaizda PAVYKO. Dar man nėra taip buvę.
Skanaus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą