Ar Jums patinka šis receptukų tinklaraštis?

2014 m. sausio 5 d., sekmadienis

Makaronai su kepurėm

Taip šį patiekalą pavadino mano dukrytė, kuri pati puikiai sugebėjo man išminkyti faršą ir įdaryti makaronus.
"Ką tu be manęs, mamyte, darytum?"- klausė padėdama man mano beveik keturmetė :-D

Reikės:
makaronų lizdelių;
400 g maltos kiaulienos;
1 kiaušinis;
1 svogūnas;
druskos pagal skonį;
mėgiami prieskoniai.

Padažui:
vanduo,100-15 ml liesos grietinėlės, sūrio.

Maltą mėsą išminkome su tarkuotu svogūnu, prieskoniais, druska ir kiaušiniu. Ant kiekvieno makaronų lizdelio dedame po saujelę paruošto faršo ir suplojame kaip kepurytę. Taip padarius su visais lizdelis (pas mane pakuotėje jų buvo dešimt) sudedame juos į gilesnę keptuvę. Užpilame verdančio vandens iki beveik lizdelių viršaus ir ant mažos ugnies "verdame" apie 20min. Po tiek laiko vandens bus gerokai pamažėja, tad supilame liesą grietinėlę, jei reikia - pasūdome (tik ne per daug, nes dar dėsis sūris, kuris priduos tai pat sūrumo) ir dar paverdame apie penkias minutes. Tada uždedame ant kiekvieno lizdelio po sūrio riekelę ir dar pora minučių pakaitiname kol sūris išsilydys.
Skanaus.
Patiekalas panašus į skanaus gyvenimo receptą pavadinimu lyg "Makaronų lizdeliai", bet aš padažą ruošiau greičiau.
Patiekalas gavosi tikrai skanus, labai sotus ir tikrai lengvai pagaminamas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą